Вінницькі тепловики братимуть менше грошей за неякісні послуги

Новини Вінниці

Комунальне підприємство «Вінницяміськтеплоенерго» звертається до вінничан із нагадуванням, що у разі надання неякісних послуг з постачання тепла та гарячої води, споживач має право звернутися до теплового господарства та викликати його представника для того, аби зафіксувати такий факт та скласти відповідний акт. Цей документ є підставою для перерахунку (зменшення) нарахувань за умови, якщо температура в помешканні  нижче від 18 ºС.

У разі виявлення факту температурного режиму від 18 ºС до 12 ºС, споживач має право сплачувати менше, з розрахунку 5% за кожен градус, – наголошують у «Вінницяміськтеплоенерго».

Що ж до послуги з гарячого водопостачання, то її температурна норма становить 50 ºС, якщо вода холодніша – від 49 ºС до 45 ºС – тоді оплата за неї зменшиться на 10%, від 44 ºС до 40 ºС – на 30%, якщо вода нижче 40 ºС, тоді послуга оплачується по тарифу холодного водопостачання.

Якщо проблема неякісної послуги має постійний характер, тоді звернення та фіксація має відбуватися двічі на місяць, що дає безумовне підтвердження факту неякісної послуги (звернення необхідно робити на початку та в кінці місяця).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *