Чому Україні потрібна «Нова українська школа»?
Чинна система освіти в Україні застаріла та має суттєві недоліки, – переконаний голова обласного осередку ПП “Народний Фронт” Костянтин Кармалюк, – не всі діти мають рівний доступ до освіти, про що свідчать результати ЗНО: в цьому році близько 2/3 учнів з села здали тестування з історії України, української мови та математики на початковому та середньому рівні від 1 до 6 балів за 12-бальною шкалою, на противагу місту, де 2/3 дітей отримали високий та достатній результат – від 7 до 12 балів. Школа – одна з найменш реформованих сфер, вона як і 50 років тому досі орієнтована на накопичення знань, а не на їх практичну реалізацію. Відтак, завдяки професіоналізму та принциповій позиції нинішнього міністра освіти Лілії Гриневич, вдалося розпочати справжню реформу в освітній галузі.
Впровадження нових підходів потребує побудови якісно нового освітнього середовища дитини. Це стосується не лише зміну формату стосунків між учнями, батьками та вчителями, а й організації простору й класу: крім класичних варіантів буде використано новітні мобільні робочі місця, які легко переорієнтовувати для групової роботи. Учні матимуть свободу вибору предметів та рівня їхньої складності. З’явиться можливість навчання в різновікових предметних або міжпредметних групах. У «Новій школі» буде заохочуватися інклюзивна освіта. Для учнів з особливими потребами буде створено умови для навчання спільно з однолітками.
В 2014-му році Урядом Яценюка була розпочата реформа вищої освіти. Парламент прийняв відповідний закон, що запровадив насамперед фінансову незалежність ВНЗ, що дало можливість розвиватися та професійно зростати. В 2016-му міністр від «Народного Фронту» Лілія Гриневич розпочала реформу середньої освіти – бази, на якій будується нація. Концепція «Нової української школи», яка буде покладена в основу закону «Про освіту», вже пройшла громадське обговорення та обговорення в професійних колах, отримала повне сприйняття. Реформа, що впроваджується міністром від Народного Фронту Лілією Гриневич, орієнтована на те, щоб зробити випускника конкурентноздатним у 21‑му столітті – випустити зі школи всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість, патріота з активною позицією, новатора, здатного змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя, – зазначає Костянтин Кармалюк.