Сьогодні, 30 вересня, завершується термін попередньої оцінки та аналізу проектних пропозицій, які надійшли в рамках другого етапу програми «Бюджет громадських ініціатив». За їх результатами, на голосування винесено 59 проектів із 97 поданих. 1 жовтня за ці пропозиції можна буде проголосувати.
Цього року у Вінниці було започатковано місцевий конкурс «Бюджет громадських ініціатив» як інструмент прямої демократії, що передбачає залучення вінничан до розвитку свого міста.
Другий етап програми стартував 15 липня і тривав до 5 вересня. Пропозиції мешканців опрацьовували профільні департаменти, які перевіряли їх на відповідність умовам конкурсу та щодо реальності реалізації.
У підсумку на голосування передано 59 проектів з 97-ми.
- Маємо поліпшення якості підготовки проектних пропозицій, які подаються для участі в програмі. Якщо під час пілотного проекту було 46% таких, що були передані на голосування, то сьогодні – 61%, – зазначив заступник Вінницького міського голови Владислав Скальський.
Він також пояснив причини, через які проекти не допускаються до голосування. Зокрема, це ті, що суперечать чинному законодавству, або тим програмам та рішенням, які вже прийняті міською радою (таких цього разу було 14); якщо вартість реалізації проекту перевищує 1 мільйон гривень (таких проектів було 7); якщо передбачається створення додаткових комунальних підприємств чи закладів (4 проекти); якщо реалізація заходів має проводитись довше ніж рік та інші.
Голосування за проекти розпочинається 1 жовтня. Для того, щоб підтримати ту чи іншу ініціативу, у вінничан буде 10 днів.
У голосуванні мають право брати участь мешканці міста Вінниці – особи, які на законних підставах постійно чи тимчасово проживають, володіють нерухомим майном, працюють на території міста, здійснюють іншу діяльність, пов’язану зі сплатою податків до місцевого бюджету міста Вінниці. Бланк для голосування можна отримати в місцях для голосування або роздрукувавши з офіційного сайту конкурсу.
Проголосувати можна двома шляхами: через інтернет (через розділ «Персональний кабінет» на сайті Вінницької міської ради) та в будь-якому Прозорому офісі у робочі дні.
Вінничани, які голосують через Інтернет, мають звернути увагу на якісний підбір паролю до свого акаунту. Він має містити мінімум одну цифру, одну велику і одну малу літеру.
Мешканці міста, які внаслідок фізичних вад не мають можливості самостійно заповнити бланк для голосування або самостійно проголосувати, мають право скористатися допомогою своїх рідних, близьких та інших осіб, доручивши їм подати заповнений бланк для голосування, пред’явивши паспорт та відповідне посвідчення особи, яка доручила.
Підбиття підсумків голосування відбуватиметься з 11 по 25 жовтня. Оголошення результатів – до 30 жовтня.
Реалізовуватись проекти вінничан будуть протягом 2017 року. Загальний обсяг бюджетних видатків на ці потреби передбачена у розмірі до 6,5 млн грн.
Більше інформації у розділі «Бюджет громадських ініціатив»
За інформацією: Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради