Два запити про корупцію надійшло від вінничан сервіс „Пульс”

Новини Вінниці

Протягом січня-серпня 2016 року на розгляд до Головного управління ДФС у Вінницькій області та його територіальних підрозділів було направлено 36 запитів. Усі вони надійшли від платників та громадян Вінниччини на сервіс Державної фіскальної служби України „Пульс”.

Найбільше звернень – 14 або 38,9 відсотків від загалу – це питання щодо роботи органів державної фіскальної служби. Електроннпе адміністрування податку на додану вартість було темою у 8 запитах або у 22,2 відсотках. Ще у 6 запитах або 16,7 відсотках порушувалось питання звітності та реєстрації податкових накладних. Щодо корупційних дій на сервіс „Пульс” від вінничан з початку року надійшло 2 запити. Решта запитів стосувались роботи Центрів обслуговування платників, перевірки суб’єктів господарювання та реєстрації платником ПДВ.

Додамо, що всі питання, порушені у зверненнях, розглянуто, а платники та громадяни отримали вичерпні відповіді на них.

За інформацією: відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *