У Вінниці триває робота над розробкою бренду міста та маркетингової стратегії. Нині розпочинається вивчення громадської думки – опитування вінничан, яке буде відбуватись в мережі Інтернет, на вулицях міста та в різних закладах і установах.
Опитування має на меті допомогти зрозуміти, які особливості та унікальні риси свого міста бачать вінничани, які споруди вважають символами, які місця люди найчастіше відвідують, чим пишаються містяни.
Можливість пройти опитування та долучитися до створення бренду міста є у всіх. Анкета знаходиться за посиланням.
Розробка бренду здійснюється у партнерстві з Проектом ПРОМІС, який реалізується Федерацією канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Уряду Канади.
За інформацією: Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради