У Вінниці відтепер можна урочисто одружитись у «Прозорому офісі»

Новини Вінниці

Сьогодні, 27 серпня, перша пара молодят урочисто взяла шлюб у Вінницькому Центрі надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» по вулиці Замостянській. Сюди фактично ще в лютому переїхав відділ РАЦС Вінницького району, який до того працював у непристосованому приміщенні. Тому процедура укладення шлюбу звична. За винятком, хіба що, подачі документів за правилами "Прозорого офісу": майбутнім молодятам потрібно прийти до Центру, на рецепції взяти талончик електронної черги і звертатися до адміністратора, визначившись із датою реєстрації та тим, якою буде церемонія: урочистою чи ні. Святкову ж залу «Прозорого офісу», облаштовану за доволі вишуканим дизайном.

  • Тут дуже затишна, майже домашня атмосфера, відчуваємо себе справжніми європейцями, – ділиться наречена Тетяна.

А її обранець Сергій Боднар додає категоричніше:

  • Хто хоче забути радянські «ЗАГСи» і жити по-новому – тим сюди.

Молодята – обоє вінничани, заяву про одруження подали ще в червні. Кажуть, не змоги відмовитись від пропозиції стати першими, кого урочисто одружать в «Прозорому офісі». Тепер не жалкують – зі створенням сім’ї їх привітав міський голова Сергій Моргунов. Прийшов мер, звичайно ж, не з порожніми руками – молодятам вручив квіти і плазмовий телевізор.

Це – не просто переїзд РАЦСу в інше приміщення, а крок до децентралізації та екстериторіальності надання адміністративних послуг, – вважає міський голова.

  • Поки що, чинне законодавство не передало місту функції реєстрації актів цивільного стану, вони наразі у компетенції мінюсту. У Вінниці ж це стало можливим завдяки співпраці з Головним управлінням юстиції в області, – каже Сергій Моргунов.

Експеримент із надання послуг реєстрації актів цивільного стану через систему Центрів надання адмінпослуг у Вінниці почали проводити ще з лютого, – розповів начальник ГУ юстиції в області Юрій Круголь. Практика показала, що якість і кількість наданих послуг відтоді суттєво поліпшилась. Тому аналогічний досвід вінницькі посадовці обіцяють впровадити і в районах області.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *