На Вінниччині найкраще випускники шкіл у 2016 році впоралися із ЗНО з української мови, російської французької мов, а також географії. Найгірші бали отримали за тести з фізики, математики та Історії України.
Про це свідчать дані, які опублікував Український центр оцінювання якості освіти.
ЗНО з української мови більшість випускників Вінниччини здали на менше ніж трійку за п’ятибальною шкалою. Менше за 140 балів з 200 набрали 51,12% учнів, з них 7,8 не подолали поріг, максимальний результат – 180-200 балів отримали 12,91% абітурієнтів.
Під час тестування з Історії України менше за 140 набрали 63,96% учнів, з них 11,86 не подолали мінімальний поріг в 100 балів, максимум отримали 5,64% учнів
Загальний результат ЗНО на Вінниччині виглядає таким чином:
Українська мова: менше за 140 – 51,12%, 7,8% не подолали поріг, 180-200 балів – 12,91%
Російська мова: менше за 140 – 54%, не подолали поріг – 6%, 180-200 балів 6%.
Географія: менше за 140 – 55,3%, 4,22% не подолали поріг, 180-200 балів 6,94%
Англійська мова: менше за 140 – 55,44%, не подолали поріг 15,55%, 180-200 балів 8,71%
Біологія: менше за 140 – 58,15%, 7,34% не подолали поріг, 180-200 балів 7,61%
Хімія: менше за 140 – 62,93%, 22,54% не подолали поріг, 180-200 балів – 5,65%
Історія України: менше за 140 – 63,96%, 11,86% не подолали поріг, 180-200 балів -5,64%
Математика: менше за 140 – 66,28%, 17,18% не подолали поріг, 180-200 балів – 3,73%
Фізика: менше за 140 – 69,87%, 17,82% не подолали поріг, 180-200 балів – 3,56%
Французька мова: менше за 140 – 40%, не подолали поріг – 0, 180-200 балів не набрав ніхто
Випускники шкіл мали можливість обрати серед предметів ЗНО іспанську мову, але ніхто не виявив такого бажання. Відсоток тих, хто вибрав тестування з російської мови невеликий – тільки 50 випускників.
Українську мову та літературу здавали 10398, Історію України – 7363, Англійську мову – 2708, Французьку мову – 5, Німецьку мову – 49 випускників.
Також аналітика результатів ЗНО містить дані, де порівнюються результати тестування між випускниками різних видів шкіл – гімназій, класичних загальноосвітніх шкіл, коледжами та інтернатами. Можна побачити, що випускники шкіл-інтернатів мають значно нижчий рівень підготовки після завершення шкіл, ніж решта учнів. Т
Так, якщо після звичайних шкіл за результатами ЗНО з української мови поріг не подолали 9,74% учнів, після інтернатів це показник 20,45%, не справились з математикою в звичайній школі 16,55%, у інтернаті 38,46%, менше ста балів з англійської в звичайній школі набрали 16,39%, в інтернатах – 56,67%.