Який бренд підійде для Вінниці?

Новини Вінниці

У міській раді відбулося перше засідання робочої групи з питань розробки маркетингової стратегії міста. Допомагатимуть розробляти її, а також бренд міста спеціалісти із проекту "ПРОМІС" (Партнерство для розвитку міст).

– У нас нагальна потреба в рамках реалізації "Стратегії 2020" – розробка брендингової та маркетингової стратегії міста. Вінниця-2020 – це сучасне європейське місто, позитивних усміхнених людей. Дуже важливо, щоб місто було зі сприятливими умовами для розвитку бізнесу і мало достатньо серйозний і позитивний імідж не лише в Україні, а й у світі. А його потрібно формувати.

Тому настав час працювати над маркетингом, – зазначив голова Вінниці Сергій Моргунов.

За його словами, маркетинговою стратегією у Вінниці займаються давно. Утім єдиної точки зору щодо формування брендингу та маркетингу так і не знайшли. А вони потрібні, аби у місто заходили інвестори, розвивався туризм тощо.

– Шукати імідж місту – це серйозна справа, і вона справді не одного дня. У результаті повинен бути продукт, який подобатиметься усім або, принаймні, буде прийнятий всіма, – пояснив директор проекту "ПРОМІС" Олександр Кучеренко.  

У нас є досвід федерації канадських муніципалітетів, попередні проекти у містах Кривий Ріг, Дніпро, Павлоград. У нас є експерти-практики, тому ми сподіваємося на успіх. Ми готові співпрацювати із Вінницею і допомагати створювати брендинг міста.

Головний радник з питань урядування проекту "ПРОМІС" Кейді Ворд переконана, що Вінниця має свій бренд, але його потрібно знайти.

– Вінниця – фантастичне місто у центрі України, тут є прекрасна інфраструктура, багато університетів та багато конкурентних переваг. Щодо бренду Вінниці, то він вже існує, ми просто його ще не знайшли. Насправді громадянам і представникам бізнесу не складно знайти інформацію про Вінницю у гуглі, але потрібно сформувати позитивний імідж і бренд, який через такий простий пошук зможуть всі побачити, – додала Кейді Ворд.

Один із учасників робочої групи з питань розробки Маркетингової стратегії Вінниці Олександр Вешелені відзначив, що за десяток років влада довела, що з провінційного міста можна зробити місто найперше в країні.

Інна МАРТОНІКОВА

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *