Вінничани 33 рази зверталися на сервіс «Пульс» із початку року

Новини Вінниці

Протягом січня-червня 2016 року на розгляд до Головного управління ДФС у Вінницькій області та його територіальних органів направлено 33 запити, що надійшли від платників та громадян Вінниччини на сервіс «Пульс».

Найчастіше у заявників виникали питання щодо роботи органів державної фіскальної служби – 11 (33,3%), електронного адміністрування ПДВ – 8 (24,2%), звітності та реєстрації податкових накладних – 6 (18,2%), перевірки суб’єктів господарювання – 1 (3,0%), роботи Центрів обслуговування платників – 4 (12,1 %), щодо реєстрації платником ПДВ – 1 (3,0 %).

Також отримано 2 звернення (6,1%), тематика яких пов'язана з корупційними діями працівників органів ДФС.

Усі, порушені у зверненнях питання, розглянуто, платники та громадяни отримали вичерпні відповіді на них.

За інформацією: ГУ ДФС у Вінницькій області

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *