Як громадськість оцінює роботу ВААС

Новини Вінниці

Вінницький апеляційний адміністративний суд вже вдруге погодився показати реальну картину задоволення громадян судовими послугами і взяв участь у програмі опитування відвідувачів суду щодо рівня задоволеності громадян якістю окремих аспектів функціонування, проведених із застосуванням системи оцінювання роботи суду (‎СОРС).

Протягом червня-липня 2016 року відвідувачі суду за спеціально розробленою анкетою мали змогу оцінити його діяльність за такими параметрами, як фізична доступність суду, зручність та комфортність перебування у суді, повнота та ясність судової інформації, якість роботи працівників апарату суду, дотримання термінів судового розгляду, якість роботи суддів, якість та написання та обґрунтування судового рішення.

За результатами опитування, відвідувачі оцінили роботу ‎ВААС досить високо – на 4,7 бали за п’ятиибальною шкалою.

96 % опитуваних оцінили якість роботи ВААС на «відмінно» та «добре», а 95% респондентів вважають, що судді та працівники апарату виявляють професіоналізм та знання своєї справи.

Так, у рамках п’тибальтної шкали, на думку опитуваних, для суддів ВААС є характерним:

1. коректність, доброзичливість і ввічливість;

2. неупередженість та незалежність при вирішенні справи;

3. належна підготовка до справи та значення справи;

4. надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію;

5. дотримання процедури розгляду їх справи.

На думку громадян, які є учасниками судових засідань, судові рішення у справах добре обґрунтовані та викладені легкою і доступною для розуміння мовою (92 % та 91%).

Також відвідувачі задоволені роботою працівників апарату суду та позитивно оцінили їх роботу за такими критеріями в першу чергу – професіоналізм і знання своєї справи у спілкуванні з відвідувачами, доброзичливість, повага, побажання допомоги. Відмічено однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу та старання у роботі.

Окрім того, більшість респондентів зазначили, що, всупереч своїм попереднім очікуванням 62% опитуваних громадян, отримали кращі враження від візиту до суду. При цьому 87% громадян, які були в минулому році або раніше, відмітили чергові покращення роботи суду у порівнянні з його роботою протягом попередніх років.

Узагальнені результати блоку питань анкети щодо повноти та ясності судової інформації свідчать про те, що громадян у більшості випадків задовольняють розташування кабінетів і залів судового засідань у Вінницькому апеляційному адміністративному суді (понад 96%) та правила допуску до суду і перебування в ньому (97%). Респонденти оцінили зручність розташування інформаційних стендів – 96%, а 99% опитуваних зауважили, що отримали повну інформацію про справи, призначені до розгляду.

«Ми вдруге беремо участь у даному опитуванні. Вважаю, позитивним є те, що сьогодні оцінювання роботи судів та суддів здійснювалось силами самої судової системи, а не іншими гілками влади.

Оцінка роботи ВААС в 4,7 % показує об’єктивний характер. Інформація, які ми отримали стосовно рівня задоволеності громадян роботою нашого суду, а також щодо рівня їхньої довіри до суду є реальною і безцінною. Показовим результатом нашої роботи є відповіді в частині запитання надання пропозицій щодо зміни для покращення роботи нашого суду – майже всі респонденти довго думали, і здивовано говорили про те, що єдиним побажанням – хоча б часткове наближення держаних органів до рівня надання якості послуг, так як це здійснюється в ВААС.

Але, висока оцінка нашої роботи не дозволяє зупинятись – і показник роботи 2012 року – 4,5 %, а сьогодні – 4,7 % стимулює вдосконалюватись і підвищувати якість функціонування суду, крокуючи в ногу з часом та сучасними новітніми технологіями, щоб громадськість вірила нам та була певна, що судді і працівники ефективно та сумлінно виконують свої обов’язки», – зазначив голова суду Віталій Кузьмишин.

1 коментар на “Як громадськість оцінює роботу ВААС

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *