Протягом січня-квітня 2016 року на розгляд до Головного управління ДФС у Вінницькій області та його територіальних органів направлено 33 запити. Вони надійшли від платників та громадян Вінниччини на антикорупційний сервіс ДФС України „Пульс”.
Серед питань, які порушувались у зверненнях, 11 або 33,3% із загальної кількості питання щодо роботи органів державної фіскальної служби, 8 або 24,2% – щодо електронного адміністрування ПДВ, 6 або 18,2% – щодо звітності та реєстрації податкових накладних. 4 або 12,1 % – щодо роботи Центрів обслуговування платників, 2 або 6,1 % – щодо корупційних дій, по 1 зверненню або по 3 % припало на питання перевірки суб’єктів господарювання та реєстрацію платником ПДВ.
Усі порушені у зверненнях питання розглянуто, повідомляє відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області