Головне управління ДФС у Вінницькій області нагадує платникам щодо необхідності подання уточнюючої декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у випадку зміни впродовж року власників об’єктів.
За встановленими ст.266 Податкового кодексу України правилами, юридичні особи самостійно обчислюють суму податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають до податкової інспекції за місцезнаходженням об'єктів оподаткування декларацію за встановленою формою, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а для нового власника – починаючи з місяця, в якому виникло право власності (пп. 266.8.1 п. 266.8 ст. 266 Кодексу).
Форма податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – декларація), затверджена наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015р. № 408. У разі уточнення податкових зобов'язань у разі переходу права власності на нерухоме майно від одного власника до іншого протягом поточного року, подається "Уточнююча" податкова декларація, у заголовній частині якої у рядку 03 проставляється відмітка "Х".
Додаток до декларації "Відомості про наявні об'єкти житлової нерухомості" є невід'ємною частиною "Уточнюючої" декларації, у колонці 3 якого вказуються документи, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності на об'єкти житлової нерухомості (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу тощо).
За інформацією: Відділ комунікацій ДФС у Вінницькій області