"Фідобанк" повідомив про труднощі зі своєчасним проведенням операцій клієнтів в результаті незначного розриву ліквідності на початку тижня, який посилився відтоком коштів з рахунків клієнтів, однак сподівається вирішити ситуацію та стабілізувати роботу.
Про це йдеться у зверненні банку клієнтам, опублікованому на його сайті.
"Шановні клієнти, на початку тижня у "Фидобанке" намітився незначний розрив ліквідності, який не становив для діяльності банку істотного ризику. Багатоканальне інформаційний тиск на клієнтів за допомогою особистих дзвінків, форумів та ЗМІ призвело до різкого одномоментного відтоку коштів з рахунків клієнтів протягом останньої доби, що погіршило ситуацію", – йдеться у зверненні.
Банк також повідомив, що внаслідок цього на даний момент є труднощі зі своєчасним виконанням операцій клієнтів.
"Керівництво банку докладає всі зусилля для вирішення ситуації та стабілізації роботи банку. Приносимо вибачення за цю ситуацію", – наголошується у зверненні.