Про це йдеться у висновках Міжнародного авіаційного комітету.
"В процесі повторного заходу на посадку, який відбувався також у режимі ручного управління, екіпаж на висоті 220 м (за 4 км до посадкової смуги) прийняв рішення про "відхід на друге коло" та ініціював набір висоти з виводом двигунів на злітний режим. На висоті 900 метрів одночасно з віддачею екіпажем штурвала "від себе" стабілізатор літака був відхилений на 5 градусів на пікірування, внаслідок чого літак перейшов до енергійного зниження з реалізацією вертикального перевантаження до -1 од. Наступні дії екіпажу не дозволили запобігти зіткнення літака із землею. Зіткнення сталося на швидкості понад 600 км/год з кутом тангажу на пікірування більш 50 гр", – йдеться в повідомленні.