П’ять тролейбусів нині перебувають на капітально-відновлювальному ремонті у цеху комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія». До кінця року ремонтувати почнуть ще три, два – уже готові. Вартість робіт становить 2,2 млн грн.
– На 2016 рік було заплановано всього ремонт 10 тролейбусів. З початку року вже готові два тролейбуси. Один протестувати, обкатали і випустили на лінію. Другий має скоро теж вийти на вулиці міста. Під час капітально-відновлювального ремонту в тролейбусах замінюється обшивка, внутрішнє оздоблення, інформаційна система, кузовна рама. Загалом тролейбус оновлюється на 80%, – розповідає директор «Вінницької транспортної компанії» Микола Форманюк.
Як триває робота – перевірити сьогодні, 1 квітня, на підприємство прибув міський голова Сергій Моргунов. До того ж, «Вінницька транспортна компанія» розпочала ремонт тролейбусів львівського виробництва, які у нашому місті експлуатуються протягом 10 років.
– Мені було цікаво поспілкуватися з працівниками підприємства, дізнатися їх думку щодо можливостей по виробництву цих тролейбусів, скільки часу необхідно для виконання робіт, бо це вже трохи інші тролейбуси. Загалом, такі роботи у Вінниці проводяться з 2012 року. Першими були тролейбуси 1975року випуску. Вже капітально відремонтовано 110 тролейбусів. І цей процес є безперервний, бо закінчимо ремонтувати ці, то потрібно знову буде ремонтувати ті, що були зроблені першими – каже Сергій Моргунов.
Після капітально ремонту компанія дає 10 років гарантійного терміну експлуатації тролейбусів.
Довідка: Протягом минулого року вінницьким муніципальним транспортом було перевезено 158,6 млн вінничан та гостей міста. А це більше, ніж перевозиться муніципальним транспортом у містах-мільйонниках, таких як Одеса, Львів, Запоріжжя, Дніпропетровськ.
Загалом на балансі Вінницької транспортної компанії знаходиться 170 тролейбусів. 40 з них – це нові «Богдани», переважна більшість яких була закуплена містом під державні гарантії у 2014 році. 120 тролейбусів придбані ще в середині 80-х років минулого сторіччя, тому потребували капітального ремонту. Ще 10 є непридатними для експлуатації та знаходяться на консервації.