Лідер опозиції Камбоджі Сем Райнс звинуватив прем’єр міністра країни у штучному підвищенні своєї популярності, що виражається у покупці “лайків” для своєї сторінки у Facebook.
Причиною стала публікація місцевої газети Phnom Penh Post. Згідно матеріалу, на сторінку прем’єр-міністра Хун Сена, яка була створена у вересні 2015 року, вже підписалось 3,2 млн людей. При цьому, лише 20% акаунтів зареєстровані у Камбоджі. Решта, в основному, в Індії.
Наразі 63-річний чиновник, який називає себе “цифровим динозавром”, все частіше публікує у соцмережі новини з повсякденного життя.
Аналітики кажуть, що нові, але об’ємні звички прем’єра у соціальних мережах є зусиллям, щоб залучити молодих виборців напередодні місцевих виборів у наступному році і національного опитування у 2018 році.
Сам Сен Хун заперечує, що купував фейкові “лайки” для своєї сторінки на Facebook.