Сьогодні, 22 лютого, в Головному управлінні поліції запрацював Центр управління нарядами з функціями електронної реєстрації заяв та повідомлень громадян на лінію «102». Голова Національної поліції України Хатія Деканоідзе ознайомилася з роботою нової служби, яка дозволить оперативно реагувати на повідомлення вінничан та контролювати своєчасність прибуття нарядів поліції.
У новоствореній службі в цілодобовому режимі працюють шість автоматизованих телефонних ліній. Оператори приймають дзвінки від громадян та передають їх диспетчерам, які в свою чергу спрямовують патрульні наряди та слідчо-оперативні групи на виклики.
Їх місцезнаходження показане на електронній карті міста.
Одночасне функціонування шести автоматизованих телефонних ліній дозволить приймати всі без виключення повідомлення громадян та контролювати своєчасність прибуття нарядів поліції. Головний очікуваний результат, який забезпечить нова служба – це суттєво скорочений час виїзду поліції на місце пригоди – до 5 хв.
Хатія Деканоїдзе поцікавилась, як організована робота Центру управління нарядами та поспілкувалася з його працівниками.
За інформацією: Відділ комунікації ГУНП у Вінницькій області