У Вінниці громадянам на початку лютого почали надходити рахунки за спожитий газ, сума вказана в платіжках за січень водила вінничан у стан шоку. В основному, рахунки за спожитий газ, які виставив постачальник «ВінницягазЗбут», зросли вдвічі. Вдвічі більші нарахування провели категорії споживачів, які не мають лічильників та користуються газовою плитою або плитою і колонкою, Таких споживачів по Вінницькій області всього 8 тисяч, «космічні» рахунки надіслали 4 тисячам споживачів.
Як пояснили редакції ВИННИЦА.info в прес-служба ТОВ «ВінницягазЗбут», постачальна компанія зробили тестову версію перерахунку, відповідно до постанови Кабміну, якою передбачено вдвічі зменшити норми споживання газу абонентам без лічильника, але в системі стався збій і всі платіжки з пробним нарахуванням потрапили до єдиної квитанції і були розіслані людям.
«29 квітня 2015 року Кабмін затвердив Постанову і цією постановою зменшено норми споживання газу для абонентів без лічильника вдвічі. Це поставило в нерівноправне становище тих людей, в яких був лічильник, які сплачували за фактично спожитий обсяг газу, і тих людей, які лічильника не мали. Потім почались судові позови фізичних осіб до Кабміну з приводу неправомірності цієї Постанови. У вересні Київський окружний адміністративний суд прийняв рішення про те щоб визнати незаконною і скасувати постанову Кабміну про зменшення норм споживання і повернути норми, які діяли до 29 квітня. Тобто вдвічі більше. Проте Кабмін подавав апеляцію, подавав касацію, але ні апеляційний, ні касаційних суд не змінили рішення суду першої інстанції. Тому 28 січня Вищий адміністративний суд України вже прийняв рішення про визнання постанови від 29 квітня про зменшення норм не дійсною. Коли 28 січня з’явилось це рішення суду, ми вичікували оприлюднення позиції Кабміну, чи вони виконують рішення суду, чи звертаються до інших судових інстанцій. Але розуміючи, що 29-30 січня ми могли отримати вказівку швидко зробити перерахунок цим споживачам, а процедура не вивчена і автоматизована база це великий шмат роботи. Тому наші оператори в АСУ спробували зробити тестовий перерахунок, щоб «перестрахуватись», бо відповідь Кабміну могла бути в будь-який час. Так приблизно 4 тисячам споживачів зробили пробний перерахун6ок, але не мали наміру формувати його в рахунок. Тому що за січень люди мали отримати звичні рахунки.
«Проте коли ми передавали дані з автоматизованої бази до центру муніципальних систем щоб вони формували єдину квитанцію, сталась помилка. Очевидно база була перевантажена і всі ці дані з тестовими рахунками «пішли» людям», – роз’яснили ситуацію в прес-службі «ВіннигазЗбут».
Також представники газопостачальної компанії запевняють, що платіжки за січень і лютий повинні бути звичними, не збільшеними. Тим громадянам, які отримали рахунки із вдвічі більшими сумами до сплати, розраховуватись по них не потрібно – їм надішлють інші квитанції.
«З понеділка в терміновому порядку, оператори кол-центру почали обдзвонювати людей і пояснювати що сталась помилка. Ці суми сплачувати не потрібно. В понеділок були надруковані нові, квитанції за газ, вчора вони пішли людям на руки і під кінець дня ажіотаж спав», – повідомили в прес-службі.
Але представники газопостачальної кампанії не впевнені, що вже в квітні рахунки за газ для споживачів, у яких немає лічильника не будуть вдвічі більшими. Все залежить від Кабміну та результатів судових рішень.
«Ми чекаємо. Що буде далі, невідомо. Якщо Кабмін виконуватиме рішення суду, буде проведено перерахунок, і норми будуть враховані ті що діяли до квітня, тобто вдвічі більші. Якщо Кабмін продовжуватиме судові справи, ми рахуватимемо по старих, занижених нормах. Ці занижені норми, ми поки що вважаємо дійсними», – відмітили у «ВінницягазЗбут».
Чому платіжки за газ приходять від “Вінницягаз збут” а договора на постачання газу по квартирам необхідно заключати в “Вінницягазом” інакше відключать газ? Це що черговий посередник, якого жителі міста повинні утримувати? Де прозорість офісів і чиновників від газу і комуналки?
Думають,що ми ідіоти…база була перевантажена і всі ці дані з тестовими рахунками «пішли» людям». Ви хочаб маєте уяву,як передаються дані? ПРОСТО ХОТІЛИ ,ЩОБ НАРОД ОБІЗЛИВСЯ НА ВЛАДУ…
Для чого створили прозорий офіс в ПП БОкуд? Якщо фахівці які там працюють неможуть пояснити наявність помилки в Рахункі на комунальні послуги і як іі виправити. Чи відомо керівницву яке знущання терплять користвачі послуг біля прозорих дверей? Змилуйтесь !!!!