З 1 квітня на території Вінницької громади розпочинається прийом проєктів на цьогорічний конкурс «Бюджет громадських ініціатив».
Як інформують на сайті міської ради, долучитися до конкурсу можуть громадяни, яким виповнилося 16 років. На цьогорічному «Бюджеті громадських ініціатив» не встановлювали обмежень щодо кількості проєктів, які може подати один автор. Для участі необхідно заповнити форму проєкту та зібрати 10 підписів на його підтримку, після чого заявку можна подавати на конкурс.
Прийом проєктів триває до 15 травня.
Для реалізації проєктів-переможців у 2022 році в бюджеті Вінницької громади передбачили 10 мільйонів гривень. 8 млн грн планується розподілити на території міста Вінниці, а 2 млн грн – на приєднані населені пункти.
Зазначимо, що у Вінниці подібний проєкт реалізовуватиметься всьоме.
З 2016 років вінничани для участі в «Бюджеті громадських ініціатив» подали 555 проєктів, з яких перемогу здобули 78 проєктів. З них 17 ще чекають на реалізацію в 2021-му році.
Як подати ініціативи
Готовий проєкт можна надіслати:
- на е-сервіс всеукраїнської платформи e-DEM «Громадський бюджет», сторінку «Вінниця» за адресою https://budget.e-dem.ua/0510100000 (надалі – Платформа e-DEM) та на електронну адресу Вінницької міської ради: vinrada@vmr.gov.ua, з поміткою «Бюджет громадських ініціатив»;
- або в паперовому вигляді за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59.
«Враховуючи карантинні обмеження, з метою належної реєстрації проєкту, просимо авторів проєктів попередньо зателефонувати до департаменту правової політики та якості міської ради (уповноваженого робочого органу конкурсу), за контактними номерами телефонів: 59-53-21; 59-51-59; 59-51-36; 59-51-55», ‒ зазначають в міськраді.
Всю актуальну інформацію про умови конкурсу, проєкти минулих років, а також аплікаційну форму проєкту можна знайти на сайті «Бюджет громадських ініціатив» та на всеукраїнському порталі Е-DEM (сторінка «Вінниця»).
У нашого сайту тепер є Telegram
Також запрошуємо на нашу Facebook-сторінку