Анкетування триватиме до 27 вересня в онлайн- та офлайн-режимах.
Як повідомляють на сайті міської ради, результати стануть основою для створення майбутньої маркетингової стратегії.
Запитання стосуються визначних місць та особистостей, улюблених локацій для відпочинку, туристичного та бізнес-потенціалу, а також впізнаваності бренду Вінниці та її продуктів.
Пройти опитування вінничани можуть за посиланням, а також на локації «Гостинна Вінниця» (біля площі Ліверпуль) 11 вересня у рамках святкування Дня міста.
Опитування дасть змогу краще зрозуміти членів територіальної громади, сформувати позиціювання Вінниці на українському та міжнародному ринках, впровадити нові інструменти для просування бренду міста.
Нагадаємо, у 2018 році Вінниця однією з перших в Україні затвердила Маркетингову стратегію міста. Це дозволило збільшити присутність Вінниці в інформаційному полі, залучивши більшу кількість інвесторів та туристів.
Згодом дієвий маркетинг громади був визначений ціллю нової Стратегії розвитку Вінницької міської територіальної громади до 2030 року – Стратегії 3.0.
Актуальні новини Вінниці та області в нашому Telegram-каналі та на Facebook-сторінці