Соціальна мережа Facebook планує інвестувати $300 млн у локальні журналістські програми.
Компанія взяла на себе зобов’язання інвестувати $300 млн у місцеві “новинні проекти, партнерства і контент” протягом трьох років, повідомляє CNN.
Кошти підуть на фінансування некомерційних журналістських організацій, таких як Пулітцерівський центр і Report for America, а також на гранти для місцевих новинних видань.
Ми не хочемо, щоб видавці залежали від нас, ми хочемо підтримати їх, – заявив віце-президент Facebook з інформаційного партнерства Кемпбелл Браун.
Цей крок був зроблений у важкі для новинної індустрії часи, коли медіа стикаються з падінням прибутку і читацької аудиторії.
За словами Брауна, медіа-індустрія переживає новий етап розвитку, і “ніхто з нас не знає, як буде виглядати майбутнє журналістики”, але Facebook своїми інвестиціями хоче приєднатися до “пошуку рішення”.