Альянс громадських організацій у складі "Фундації креативного бізнесу", "Інституту податкових реформ", "Європейської молодіжної ліги" та "Асоціації платників податків України" представили у Вінниці всеукраїнську «Резиденцію Стартапів». Проект, спрямований на розвиток інноваційного бізнесу, презентували вінничанам 10 грудня у готелі «Франція».
Як пояснив керівник проекту Андрій Станіславський, робота ResidenceStartups буде повністю сфокусована на підтримці креативних підприємців. Зокрема, передбачається навчати бізнесменів-початківців зі «світлими» ідеями.
Андрій Станіславський
Це проект, готовий навчати тих, хто бажає відкрити власну справу, або вже відкрив, і можливо, має помилки, не знає що робити далі чи потребує додаткового фінансування. Ми намагатимемось навчити, як це все зробити, – сказав він
За словами віце-президента Асоціації платників податків України Олени Хотенко, в рамках «Резиденції» планується створити «базу креативних людей» з усіма їхніми бізнес-ідеями. Серед всіх ідей організатори «резиденції» оберуть найбільш інноваційні, яким допоможуть втілитися у життя (зокрема, через пошук інвесторів). Як зауважила пані Олена, основна мета проекту – залишити «мізки» в Україні, створити умови для реалізації передових українських стартапів всередині країни.
Два роки ми робили клуб української промоції «Стартап». Ми навчали вас, молодих підприємців, як знайти свою ідею та зробити з неї перші прибутки. Коли ми вийшли на міжнародний ринок та побували у Варшаві, Берліні, Кельні, Амстердамі, ми зрозуміли, що цього замало, адже ми вас навчаємо, а ви потім їдете до Європи. Ми зрозуміли, що треба зробити резиденцію стартапів тут, у нас. Цей проект спрямований на те, щоб реалізовувати креативні ідеї в Україні
Олена Хотенко
Не відкладаючи справу у довгу шухляду, організатори проекту одразу ж взялися за «бізнес-освіту» майбутніх вінницьких стартаперів. Перед ними із практичними порадам виступили представники брендів Google, Ulicnaya Eda та Kiev GPS Servise. Свої поради бізнесменам-початківцям дала і заслужений економіст України, голова Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна.
На думку голови «Фундації Креативного Бізнесу» Руслана Анфілова, найбільше інформації про тонкощі вітчизняного підприємництва можна дізнатись саме з перших вуст, в жодних книжках подібного не пишуть.
Руслан Анфілов
Практична реалізація бізнесу в Україні достатньо аутентична та специфічна, і дізнатися про неї можна не з підручників, а від тих людей, які досягли успіху та представляють певні бренди, – переконаний пан Анфілов
Очільник «Фундації Креативного Бізнесу» впевнений: велику кількість ідей, які є в Україні, можна реалізувати за кошти місцевих бюджетів, за державні кошти та коштом іноземних інвесторів.
Олександр Сашньов