Структура Вінницької міської ради доповнилася новим підрозділом – департаментом маркетингу та туризму. Рішення про його запровадження місцеві депутати ухвалили сьогодні, 30 листопада, під час сесії міськради.
На новий департамент буде покладено функції приваблення до Вінниці гостей з України та з-за кордону, а також створення позитивного іміджу міста. Серед завдань – впровадження Маркетингової стратегії Вінниці, розробка та впровадження стратегії розвитку туризму.
За словами міського голови Сергія Моргунова, розвиток туристичної галузі відповідає загальним тенденціям у Європі та світі:
Думаю той, хто слідкує за розвитком економіки територіальних громад в будь-яких країнах світу пересвідчились в тому, що поступово питома вага туризму в цих економіках займає все більше місця. За даними міжнародних експертів, до 2030 року в країнах Центральної та Східної Європи доля туризму може зрости до 57% від загального обсягу економіки міст. Ми повинні працювати в цьому напрямку. Вважаю, туризм у Вінниці поки представлений мляво, але в нас є шанс рости У нас є минуле, яким ми можемо пишатись. Разом з тим, ми можемо показати людям, як ми розвиваємося
Департамент маркетингу та туризму розпочне діяльність з 2 січня 2019 року.
Олександр Сашньов