Соціальна мережа Facebook у взаємодії з партнерами 17 країн приступила до виявлення дезінформації на фотографіях і у відеозаписах за допомогою нових технологій і фізичних осіб. Про це йдеться в повідомленні, розміщеному на сайтіоднойменної компанії.
У ньому стверджується, що боротьба з дезінформацією була її пріоритетом протягом останніх двох років.
"До цих пір більшість наших партнерів в області перевірки фактів зосереджували свою увагу на статтях. Проте ми активно працювали з метою розробки нових технологій і партнерських зв'язків з тим, щоб ми могли зайнятися й іншими формами дезінформації. Сьогодні ми підключаємо до перевірки фото і відео всіх наших 27 партнерів в 17 країнах світу", – інформувала один з менеджерів соцмережі Антонія Вудфорд.
Вона зазначила, що учасники проекту покладаються не тільки на "самонавчальні моделі, що використовують різні сигнали залученості … для розпізнавання потенційно сфабрикованого контенту".
"Багато хто з наших сторонніх партнерів мають досвід вивчення фото і відео, отримавши підготовку в техніці візуальної верифікації", – додала представник Facebook.
Вона розмістила декілька прикладів того, як при бажанні можна спотворити візуальну картинку з метою спровокувати певну реакцію користувача.