Twitter відкриває інформацію про замовників політичної реклами

Новини Світу

Соціальна мережа Twitter розробила інструмент, завдяки якому можна буде з’яcувати, хто розмістив рекламне оголошення.

Поки він працюватиме лише щодо політичної реклами в США, але надалі завдяки йому можна буде перевірити будь-яке оголошення, говориться в заяві, опублікованій у блозі соцмережі.

Зайшовши на спеціально створену інтернет-сторінку, користувачі за допомогою функції пошуку зможуть знайти будь-який рекламний твіт, а також відповідну інформацію про рекламодавця.

Якщо йдеться про політичну рекламу, то з’являються додаткові дані, включно із сумою, витраченою на її розміщення, а також інформація про те, яка цільова аудиторія повідомлення. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *