Реконструкцію транснаціонального транспортного коридору «GO-Highway» на Літинському та Немирівському напрямках у Вінницькій області проводить спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада». Компанія використовує для роботи сучасну техніку європейського виробництва, асфальтобетон виготовляє на німецькому високотехнологічному заводі Benninghoven.
Знімається старий шар асфальтобетону. Ця маса на спеціальній стаціонарній установці перемішується з в’яжучими матеріалами, додається цемент. І в такому вигляді ця суміш укладається у вигляді нижнього шару товщиною 15 см, – описує технологію екологічного методу холодного ресайклінгу керівник СП «Автострада» Анатолій Вакар. – Потім зверху ще укладається 2 шари асфальтобетону.
Підприємство готує дорогу «під ключ». Це не лише заміна покриття, а й облаштування тротуарів, зупинок, газонів, встановлення елементів освітлення і бар’єрного огородження.
Якість будівельних матеріалів цілодобово відстежує власна спеціалізована лабораторія, тому регулярні перевірки «Автодору» підприємство сприймає спокійно. Циліндричні заглиблення в дорожньому покритті – знак відбору проб для проходження контролю.
Ми відбираємо проби для фізико-механічних випробувань асфальтобетону – склад, пружність та міцність, вміст в’яжучих речовин, – пояснює завідувач сектору штучних споруд ДП «Дорожній контроль якості» Богдан Нестеренко.
Автодорожники запевняють: ремонтувати трасу за європейськими стандартами – в їхніх інтересах. Роблять на совість і на роки.
Якщо в гарантійний термін відбувається руйнування асфальтобетону, відповідно, підприємство, котре здійснювало роботи, за власний рахунок усуває дефекти, – підкреслює начальник Служби автомобільних доріг у Вінницькій області Ігор Корольчук.
Директор СП «Автострада» Анатолій Вакар впевнений в якості виконання ремонту та стверджує, що термін експлуатації відремонтованих ділянок становитиме 10 років. За умови дотримання обмежень проїзду вантажівок вагою понад 24 тонни у спеку.
Автошлях М12 «Стрий-Кропивницький-Знам’янка» — частина транснаціонального транспортного коридору «GO-Highway», який з'єднує чорноморські порти Одеси та Миколаєва з польським містом Гданськ на Балтійському морі. Інтенсивність руху тут досягає 13 тисяч авто на добу. Ремонт магістралі — під пильним контролем уряду України.
Нагадаємо, особисто перевіряв якість ремонтних робіт під Вінницею прем’єр-міністр України Володимир Гройсман. В інтерв’ю журналістам він наголосив, що задоволений тими технологічними підходами, які побачив на ділянках стратегічної траси М12.
За інформацією: Моя Вінниця