Facebook проходить маркетингове дослідження готовності користувачів платити за доступ до соцмережі без реклами і поліпшення конфіденційності. Про це повідомляє Bloomberg.
Таке рішення було прийнято після скандалу з витоком персональних даних.
Планується запропонувати користувачам вибір: або щомісяця платити за доступ до соцмережі і при цьому не бачити рекламу, або Facebook буде доступний безкоштовно, але соцмережа буде показувати оголошення і збирати більше даних про людину.
Зараз поки рано говорити про те, чи дійсно Facebook запустить платну версію. Таке дослідження вже проводилося раніше, однак воно було спрямоване на вивчення способів збільшення аудиторії. Тепер же мова йде про те, щоб запропонувати вибір тим людям, які приділяють особливу увагу обробці та використанню персональних даних. Можливо, що після впливу на вибори в США і численних скандалів користувачі змінять свою думку щодо платного доступу, і функція здасться маркетологам Facebook затребуваною.
Рішення буде залежати від готовності користувачів платити за відключення реклами і більш делікатну роботу з їхніми особистими даними.
Марк Цукерберг поки не коментує цю ситуацію, але заявив, що у Facebook завжди буде можливість доступу без грошей.