У четвер, 19 квітня, на виїзному засіданні колегії Вінницької ОДА Володимир Буняк, в.о. директора Департаменту освіти і науки, повідомив про результати тестування учителів із математики, яке проводилося у Шаргороді із залученням центру оцінювання якості освіти. За його словами, 22 % педагогів продемонстрували знання нижче середнього показника по району.
Необхідно працювати над тим, аби вчитель був відповідного рівня та міг дати якісні знання, – зазначає Володимир Буняк. Він бачить вихід із ситуації у напрямі формування опорних шкіл.
Створення опорних шкіл- це не дань і не гасло, а інструмент забезпечення якісних знань для наших дітей, – продовжує посадовець. –Протягом останніх 5 років якість навчальних досягнень школярів, які складають ЗНО, до прикладу, з математики,– приблизно -7% до середнього показника по Україні. Ця проблематика властива не тільки Вінницькій області, тому Уряд вперше виділив кошти – 18,1 млн гривень – на розвиток опорних шкіл та фізично-математичних класів. Це дає можливість нам, підібравши вчительський потенціал, маючи відповідну матеріальну підтримку Уряду, створити опорні школи».
Нині в області створено 13 опорних шкіл, планується формування ще 20.
За матеріалами: www.vin.gov.ua