Які послуги Вінницька ОДА надаватиме через «Прозорий офіс» міськради

Новини Вінниці

Віднині всі адміністративні послуги, які надаються Вінницькою облдержадміністрацією та її структурними підрозділами, йтимуть через «прозорий офіс».

Відповідне розпорядження сьогодні, 19 березня, підписав голова ОДА Валерій Коровій.

Ми визначаємо абсолютний перелік адміністративних послуг, які надаються обласною державною адміністрацією, а також структурними підрозділами ОДА. І всі без винятку адмінпроцедури – ліцензії, дозволи, довідки – відтепер йтимуть через «прозорий офіс» Вінницької міської ради. Повернення документів  – також через «прозорий офіс», – наголосив Валерій Коровій під час щотижневої робочої наради з керівниками департаментів та служб регіону.

Перший заступник голови ОДА Андрій Гижко зауважив, що структурними підрозділами ОДА надавалась 71 послуга: не лише дозволи, а й різноманітні довідки та погодження. Найбільше таких документів готували Департамент соціальної та молодіжної політики і Департамент агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів.

Сьогодні ми говоримо про повноцінний цикл, щоб уникнути контакту державного службовця із подавачами заяв та звернень. І вхідна документація, і вже отримання відповідних довідок, ліцензій, погоджень йтимуть виключно через «прозорий офіс». Є прописані відповідні кроки для директорів департаментів, розміщені технологічні картки на сайті облдержадміністрації, також вони буду розміщені в «прозорому офісі» міської ради. І, фактично, суб’єкт господарювання чи простий громадянин може в мережі Інтернет на сайті ОДА побачити, які йому потрібно подати документи. Жодних зайвих паперів ніхто вимагати не буде. Тож, подавши в установленому порядку повний пакет документів, людині автоматично буде надано відповідні дозволи й ліцензії, – зазначив Андрій Гижко.

За інформацією: Вінницька ОДА

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *