Сьогодні, 2 лютого, Джейсон Пеллмар, керівник IFC в Україні, Білорусі та Молдові розповів ЗМІ, що Міністерство інфраструктури у співпраці з Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC) мають намір вивчити питання розвитку регіональних аеропортів України за допомогою державно-приватного партнерства.
Не секрет, що більший такий аеропорт, тим краще для країни, тим сильніше імпульс для розвитку. І тим більше він комерційно привабливий. Деякі приклади таких регіональних аеропортів включають Запоріжжя і Херсон, – зазначив Пеллмар.
За його словами, найважливіше, що треба пам'ятати, це те, що кваліфіковані приватні оператори ефективніші в управлінні і розвитку аеропортів ніж держава.
Разом з тим, поки, за його словами, список регіональних аеропортів, які могли б бути передані в концесію, не сформований.
Спочатку нам треба зробити попередню оцінку кожного аеропорту і скласти список відповідно до комерційної складової. Питання важливе для Мінінфраструктури і важливе для нас, і ми збираємося почати цю роботу, – підкреслив Джейсон Пеллмар.
Наскільки реально, що аеропорт «Вінниця» буде передано у концесію, та яка з цього може бути користь? – кореспондент ВінницяОк запитав Ярослава Мазурця, директора летовища.
Про передачу регіональних аеропортів у концесію розмови тривають вже близько п`яти років, – каже Ярослав Леонідович. – Не думаю, що рішення, а потім і процес передачі будуть швидкими. А, взагалі, якщо дійсно до нас прийде оператор, який має за плечима успішний досвід і знає, як ефективно розвивати аеропорт, то ми – тільки «за».
Нагадаємо, торік Асоціація «Аеропорти України» визнала Міжнародний аеропорт «Вінниця» аеропортом року. Для визначення переможця цього конкурсу бралися інтегровані показники приросту обслуговування пасажирів і приросту за кількістю авіарейсів. За дев’ять місяців 2017 року аеропорт «Вінниця» збільшив кількість пасажирів у 2,5 рази, рейсів – на 54% у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року.