Про це повідомив у четвер в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
«Wi-Fi на сьогодні забезпечені поїзди категорії «Інтерсіті+». Ми продовжуємо роботу, пов’язану з поліпшенням якості сигналу і з якістю пропускної здатності трафіку. Тут є один принциповий момент, на який ми всі не наважимося. Ви знаєте, що на сьогодні це безкоштовна послуга. У той же час у більшості країн Європи, де в поїздах надається послуга Wi-Fi, вона платна», — сказав він.
За словами Кравцова, Укрзалізниця розглядає кілька шляхів вирішення цієї проблеми. «Перший — це залишити послугу безкоштовною і покращувати її якість в нинішньому стані, другий — зробити її платною для пасажирів», — зауважив він.
Відповідаючи на запитання, чи потрібен буде пасажирам ключ до Wi-Fi, керівник Укрзалізниці зазначив, що можливі різні підходи — «ключ, пароль, QR-коди». Можливий також захід банківською карткою, або використання реклами. «Такий рекламний підхід дозволяє окупити витрати на розгортання мережі. Приклади цього вже є – в аеропортах. І ми плануємо реалізацію такої концепції на залізничних вокзалах. Отримуючи півгодинний, годинний або десятихвилинний доступ до мережі, пасажир отримує рекламний контент, який оплачує рекламодавець», — пояснив Кравцов.
На запитання, який з варіантів буде обрано і коли його буде затверджено, керівник УЗ зазначив, що це залежить від переговорів з підрядниками і від економічних умов, оскільки компанія хоче реалізувати цей проект без додаткових витрат для себе.