Сьогодні, 22 грудня, на черговій сесії Вінницька міськрада ухвалила міський бюджет на 2018 рік.
Його доходи плануються в розмірі 4 млрд 728 мільйонів гривень, що на 8,5% більше ніж в минулому році. Видатки – 4 млрд 723 мільйони гривень. 80% видатків передбачається направити на галузі освіти, охорони здоров’я та соціального захисту.
Зростання бюджетних надходжень буде досягнуто без підвищення ставок податків, лише за рахунок зростання економіки. І це є однією з особливостей бюджету 2018 року. Бюджет забезпечить стабільне функціонування всіх сфер життєдіяльності міста, соціально-культурної, житлово-комунального господарства, транспорту. А також – сприятиме розвитку економіки, в тому числі за рахунок підтримки малого та середнього підприємництва та залучення іноземних інвестицій, – зазначила директор департаменту фінансів міської ради Наталя Луценко.
Сьогодні серед наших завдань – розвиток інфраструктури, тепломережі, мережі водопостачання та газопостачання, щоб наші садочки були утеплені. Також, щоб у лікарнях було сучасне обладнання, а спеціалісти були якісно підготовлені, чим, до речі, ми зараз займаємось у співпраці з італійськими колегами. Питання благоустрою також важливі. Серед завдань – створення належних умов для комфортного проживання вінничан та перебування туристів. Адже, чим більше у нас буде відпочинкових зон, цікавих локацій, чим краще у нас розвиватиметься кластер громадського харчування, якість надання послуг у готелях, тим більше до міста приїжджатиме людей, які залишатимуть тут кошти. А це – економіка міста, відповідна заробітна плата, створення додаткових робочих місць, це – комплекс питань. Тому у формуванні бюджету важливий баланс. Важливим також є питання наповнення бюджету. Від того, як ми всі разом спрацюємо в цьому питанні, в тому числі й з органами фіскальної служби, як будемо сприяти в залученні інвестицій, сплаті податків, від того і буде покращуватись сам бюджет і буде більше можливостей для реалізації різних проектів, – каже міський голова Сергій Моргунов.
За інформацією: Вінницька міська рада