За інформацією управління обслуговування платників ГУ ДФС у Вінницькій області, впродовж січня-жовтня 2017 року до фіскальних підрозділів Вінниччини надійшло 332 письмових звернення громадян. З них 323 заяви (98%) та 9 скарг (2%).
Найбільше у письмових зверненнях громадян цікавило питання контрольно-перевірочної роботи. Воно порушувалось у 174 випадках або 52,4% від загалу. З питань діяльності центральних органів виконавчої влади надійшло 50 письмових звернень або 15,1% від загальної кількості. З інформування про ухилення від сплати податків та реєстрації або обліку платників податків –15 (4,5%) та 9 (2,7%) звернень відповідно. Про відмову в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків цікавились у 25 зверненнях, що склало 7,5 % від загалу. З єдиного соціального внеску отримано 12 або 3,6 % письмових звернень.
Із загальної кількості звернень, які надійшли до ГУ ДФС у області з початку року, 278 звернень або 83,7% надійшло безпосередньо від громадян, 13 (3,9 %) – через місцеві органи влади, 14 (4,2 %) – через правоохоронні органи, 1 (0,3 %) – від міністерств та інших органів влади, 25 (7,5 %) від інших органів та 1 (0,3 %) – через уповноважену особу.
Що стосується виконання та дотримання термінів розгляду звернень громадян посадовими особами ГУ ДФС у області та його територіальних органів, то всього за звітний період було розглянуто 317 або 95,5 % усіх звернень громадян. Ще 15 (4,5%) письмових звернень від громадян, термін розгляду яких ще не настав, знаходяться на виконанні.
За інформацією: Відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області