Німецька залізнична компанія – найбільший залізничний оператор Німеччини Deutsche Bahn готова розглянути можливість передачі Україні за залишковою вартістю 100 старих регіональних дизельних поїздів.
Про це повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян на своїй сторінці в Facebook за результатами свого візиту до Берліна 12 жовтня. «Deutsche Bahn готова розглянути можливість передачі «Укрзалізниці» за залишковою вартістю 100 вживаних регіональних дизель-поїздів з кондиціонерами і вакуумними туалетами.
Через тиждень плануємо направити до ФРН (Федеративна Республіка Німеччина) фахівців Мінінфраструктури та «Укрзалізниці» для детального опрацювання даного питання, визначення вартості переобладнання», – написав він.
Омелян зазначив, що очікує шквал критики у зв'язку з тим, що німецькі поїзди потребують тривалої сертифікації та значних витрат на переобладнання.
"Ми можемо зараз почути шквал критики, наскільки небезпечні німецькі поїзди порівняно з hand-made українськими класичної конструкції 50-х років минулого століття, як нескінченно довго їх треба сертифікувати провідними інститутами, що вартість адаптації перевищує ціну нового, який невідомо, коли випустять, і незрозуміло хто, і за які гроші купить", – додав міністр.
Омелян повідомив, що реформа «Укрзалізниці» не передбачає суттєвого оновлення регіональних поїздів через відсутність коштів для оновлення рухомого складу.
"Виходжу з простої логіки: нинішня "реформа" УЗ не передбачає суттєвого оновлення рухомого складу регіональних поїздів… Зараз у нас 165 складів дизель-поїздів, в експлуатації – 112. 118 з них потребують виключення з інвентарю до 2021 року. Відповідно, колапс не за горами. Про новий рухомий склад ніхто навіть не заїкається", – написав міністр.