Вінничанам варто знати, що змінилося в Порядку електронного адміністрування ПДВ

Новини Вінниці

Головне управління ДФС у Вінницькій області інформує, що Кабінет Міністрів України постановою від 19.07.2017р. №536 вніс зміни до Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість.

Змінами Порядок приведено у відповідність із нормами Податкового кодексу, які діють з початку року.

Зокрема, виключено норми щодо відкриття додаткових електронних рахунків сільськогосподарським підприємствам – суб'єктам спецрежиму. Врегульовано питання перенесення значення реєстраційної суми ПДВ у випадку реорганізації платника. Також у Порядку передбачена можливість сплати до бюджету податкових зобов’язань за уточнюючими розрахунками через електронні рахунки.

Окрім того, прописана норма, яка передбачає повернення надміру сплачених податкових зобов’язань з податку, зарахованих до бюджету з електронного рахунка платника податку в порядку, визначеному пунктом 200 1.5 Кодексу. Відповідне повернення здійснюється шляхом перерахування таких коштів виключно на електронний рахунок платника податку, а у разі його відсутності на дату звернення платника податку із заявою про повернення надміру сплачених податкових зобов'язань з податку чи на дату фактичного повернення коштів – шляхом перерахування на поточний рахунок платника податку в установі банку.

Додатково повідомляємо, що Постановою №536 визнано такою, що втратила чинність, постанова від 25.01.2012р. №73 «Про затвердження критеріїв, у разі відповідності  яким платник податку на додану вартість вважається таким, що має позитивну податкову історію». Відкоригований Порядок діє з 22 липня поточного року.

За інформацією: Відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *