Через відсутність передбачених законом повноважень щодо розгляду певного кола питань, порушених у зверненнях, упродовж 2017 року з майже 4 тис звернень, які надійшли до органів прокуратури Вінницької області, більше тисячі (1219), або кожне третє із розглянутих, що складає 31%, у 5-денний термін переслано за належністю відповідному органу чи посадовій особі.
Із вирішених 2,4 тис звернень задоволено – 44, що є свідченням забезпечення їх якісного, своєчасного та об’єктивного вирішення, реального поновлення порушених прав та основним критерієм ефективності роботи прокурорів з розгляду та вирішення звернень.
Звернення мали різний характер. В більшості випадків скарги надходили з питань неналежного стану досудового розслідування у кримінальних провадженнях та представництва інтересів держави в суді.
Упродовж поточного року можливістю подати звернення за допомогою телефонного зв’язку скористалося 26 громадян, на електронну адресу – 34.
За результатами розгляду 160 звернень внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
Упродовж 2017 року прокурорами органів прокуратури Вінницької області забезпечено право майже 2,9 тис громадян на особистий прийом, особисто керівниками прокуратур прийнято 194 особи. Крім того, керівництвом прокуратури області щомісячно здійснюється прийоми громадян за місцем праці та проживання громадян та запроваджено практику прийому осіб, які перебувають в місцях позбавлення волі, зокрема, організовано 18 виїзних прийомів керівництвом прокуратури області за місцем праці і проживання громадян та 9 виїздів до установ виконання покарань.
За інформацією: Відділ організації прийому громадян, розгляду звернень і запитів прокуратури області