У Вінниці відбулося засідання «круглого столу», де, серед іншого, дискутували стосовно електронних податкових накладних, а саме проблем та висновків тестового режиму.
У заході брали участь представники Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області, Управління Держпраці у Вінницькій області, Громадської ради при ГУ ДФС у Вінницькій області, Громадської ради при Вінницькій обласній Раді, а також інших громадських організацій та бізнесу.
На сьогодні, за словами голови Громадської ради при ГУ ДФС у Вінницькій області Юрія Захарчука, підприємці найбільше скаржаться на проблеми кодування товарів та послуг в електронному вигляді, які можуть призвести до блокування податкових накладних. Зокрема, це – невідповідність кодів, численна кількість позицій класифікатора (45 тисяч) тощо. Як наслідок, виникне необхідність надавати до фіскальної служби доказову базу в паперовому вигляді.
Начальник управління податків і зборів з юридичних осіб Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області Світлана Білилівська звернула увагу, що зазначені зміни наберуть чинності вже з 1 липня 2017року. За її словами, на сьогодні система працює в тестовому режимі і дійсно існує ряд проблем при визначені коду товару або послуг. При цьому посадовець повідомила, що до групи ризику потрапляють лише ті суб‘єкти підприємництва, у яких при кодуванні товарів невідповідність перевищує 20%. Лише тоді потрібно буде надавати доказову базу.
Ми не маємо на меті вимагати від підприємців КАМАЗи документів. Багато питань виникає як у платників, так і у фіскалів. Тож саме для їх спільного розв‘язання ми сьогодні зібралися, – зауважила посадовець.
У результаті зустрічі вирішено узагальнити та підготувати пропозиції відповідним інстанціям, а також депутатам від Вінниччини у Верховній Раді України щодо змін до формування електронної ПДВ накладної, зокрема, відтермінування введення змін до порядку реєстрації податкової накладної та продовження роботи поки що у тестовому режимі.
За інформацією: ГУ ДФС у Вінницькій області