Український павільйон відкрили на венеційській бієнале

Новини України

У Венеції відбулося передпрем'єрне відкриття національного павільйону України у рамках 57-ї міжнародної виставки мистецтв – La BIENNALE di VENEZIA. Про це повідомили у прес-службі міністерства культури України.

Вчора, 9 травня 2017 року, у Венеції відбувся передпрем’єрний показ виставки фотохудожника Бориса Михайлова з нагоди відкриття національного павільйону України на 57-й міжнародній виставці мистецтв — La BIENNALE di VENEZIA. У події взяли участь Віце-прем’єр-міністр України Павло Розенко, Міністр культури України Євген Нищук,перша заступниця Міністра культури Світлана Фоменко, директор центру DallasContemporary Пітер Дорошенко, куратор проекту Лілія Куделя та художник Борис Михайлов. Саме його нову серію робіт під назвою “Парламент” (2014-2017) представив Український павільйон цього річ на бієнале.

Відкриваючи виставку, П.Розенко зазначив, що ця подія є непересічною не лише для України, але й для понад 120 країн, які беруть участь у бієнале. Вперше в історії участі України у бієнале куратори національного павільйону були визначені за результатами конкурсу, проведеного Міністерством культури.

Організатором українського Національного павільйону було уповноважено інституцію “Даллас Контемпорарі” (США), з якими і співпрацюють куратори проекту — Пітер Дорошенко та Лілія Куделя. Саме вони з-поміж 10 приміщень обрали для представлення галерею, розташовану у районі Каннареджо — найбільш автентичній частині Венеції, де творило безліч видатних митців.

“Парламент” Б.Михайлова досліджує зв’язок між фотографією і сучасними засобами масової інформації. Зосереджуючи увагу на взаємозв’язку між аналоговим і цифровим зображенням, зокрема, в контексті політичних подій і військового конфлікту на Сході України, Б.Михайлов за його словами “спробував висловити кризу через суп рематичну дезінтеграцію фігуративу, досліджуючи телетрансляції парламентських дебатів і взаємодію вербальних та візуальних проявів, які відповідають цим зображенням”. Створені в естетиці глітч-арту, деформовані портрети політиків виступають візуальними метафорами для розуміння сучасного медіа ландшафту і суспільства епохи пост-правди, ознаками якого стали фейкові новинні сайти, неперевірені факти та інформаційний шум, розпад недійної спільноти на мікрокластери, домінування емоційної реакції над раціональним аналізом.

“А про що ж говорити як не про політику? Говорити про прекрасне? Коли йде криза, коли війна. Але піднімати цю тему — це громадянська позиція, в тому числі і моя, бо, можливо, зупинити це вдасться саме політикам, Парламенту”, — каже художник Борис Михайлов.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *