У Вінниці формували бренд міста

Новини Вінниці

Сьогодні в рамках розробки Маркетингової стратегії Вінниці відбулась творча зустрічі на тему: «Проекти нового образу міста». Вона пройшла у форматі «Відкритий простір» у приміщенні Вінницької центральної міської бібліотеки ім. І.В. Бевза. Учасники заходу представили та обговорили ідеї для майбутніх проектів по створенню іміджу Вінниці. Основна ідея проектів: Вінниця – інноваційне, толерантне, збалансоване та гармонійне місто.

Проект «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС), який реалізується за ініціативи і підтримки Канади, та Вінницька міська рада запросили креативних та активних вінничан долучитися до створення бренду Вінниці  та згенерувати ідеї проектів з промоції Вінниці. 21 березня пройшла творча зустрічі на тему: «Проекти нового образу міста» у форматі «відкритий простір».

Відкритий простір – це креативний метод дискусій в групах, який застосовується для стратегічного розвитку та пошуку рішень у проблемних ситуаціях. Учасники заходу пропонували ідеї та теми для можливих майбутніх проектів щодо створення позитивного іміджу Вінниці. Після цього – обговорювали у малих групах. В проектах учасників мала бути відображена ідея того, що Вінниця – місто стійкого лідерства, інноваційне, толерантне, збалансоване та гармонійне.

«Сьогоднішній захід є дуже важливим для міста. Він проходить у рамках розробки Маркетингової стратегії Вінниці, над якою ми зараз працюємо. Ми запросили вінничан і зробили відкритий простір щоб вони могли долучитись до обговорення майбутнього бренду нашого міста. Адже зараз все стрімко розвивається, впроваджуються передові технології, і наше місто також рухається вперед. Воно повинне відзначатись унікальними можливостями та мати свій власний бренд, зрозумілий не лише вінничанам, а й взнаваний по всій Україні та за її межами», – каже директор департаменту економіки і інвестицій Вінницької міської ради Віталій Погосян.

«Одна з ініціатив, які проект ПРОМІС реалізовує у Вінниці, – це допомога у розробці та формуванні Маркетингової стратегії міста Вінниці, візуалізації бренду. Сьогоднішній захід присвячений обговоренню та пошуку ідей, які дали б можливість краще брендувати Вінницю. На сьогодні сформовано концепцію Вінниці як міста стійкого лідерства, інноваційного, толерантного, міста збалансованого розвитку, триває робота над створенням бренду», – каже головний експерт проекту ПРОМІС Ігор Лєпьошкін.

«Я дуже рада бачити сьогодні стількох людей, яким не байдуже майбутнє Вінниці. Я працювала у більш ніж 60 містах 12 країн світу і я бачу, що у вашого міста є багато можливостей. Вінниця має багато ресурсів, цікаву історію та культуру, це дуже зелене і комфортне місто, у якому живе багато талановитих людей. Завдання бренду – поєднати всі ті різноманітні аспекти у єдиний образ міста», – зазначила представник проекту ПРОМІС Кейді Ворд.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *