Упродовж січня підрозділами ДФС Вінниччини надано 13 тисяч адміністративних послуг. З них Центрами обслуговування платників – 11,4 тисяч, або майже 88%.
Обслуговування платників податків на території Вінницької області здійснюється у 22 ЦОПах, які забезпечували свободу доступу платникам в отриманні консультаційних, інформаційних та адміністративних сервісів і послуг. Тут надається комплекс послуг, що включає адміністративні, консультаційні та інформаційні послуги, а також прийняття податкової звітності та видачу ключів електронного підпису.
Найбільш запитуваною була послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру – 5,5 тисяч.
Друге та третє місце за популярністю зайняли послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій та надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 1,4 та 1,3 тисячі відповідно.
Для зручності платників кожна послуга має інформаційну картку, в якій зазначено інформацію про суб’єкта, що надає адміністративну послугу, нормативно-правові акти, які це регламентують, та умови її отримання. Так, зокрема, з інформаційної картки платники могли дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок та спосіб їх подання, термін її видачі, способи отримання результату тощо.
Принагідно зауважимо, що на час кампанії декларування громадянами минулорічних доходів, котра триватиме до 3 травня 2017 року, усі Центри обслуговування платників Вінниччини працюватимуть з подовженим до 19-00 робочим днем та до 13-00 у суботу.
За інформацією: Відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області