На платформі EdEra проходить обговорення чергових змін до навчальних програм 5-9 класів, зокрема з інформатики. Вніс такі пропозиції:
1. Розподіл годин по темах залишити повністю(!!!) на розсуд учителя. При створенні програми (власне – переліку тем та тих компетенцій, які повинні мати учні після вивчення протягом навчального року) для всіх класів уникати дублювання.
2. Потрібно переглянути МЕТУ шкільного курсу інформатики. У тому вигляді, як вона сформульована є її невідповідність сьогоднішньому рівню розвитку інформаційного суспільства. Більшість перерахованих "компетенцій" ще 20-10 років тому вимагали окремого формування під час вивчення відповідних тем. Сьогодні такої потреби немає. Вони повинні формуватися (і формуються!) у повсякденному житті та при вивченні всіх інших навчальних предметів, тобто вони (знання, уміння, навчки, компетенції) НЕ ПОВИННІ БУТИ ПРЕДЕМЕТОМ окремого вивченя, а ІНСТРУМЕНТОМ, яким оволдівають у процесі використання.
3. Предмет ІНФОРМАТИКА слід віднести до навчальної галузі МАТЕМАТИКА, з відповідною переорієнтацією мети і всієї парадигми шкільного курсу. Якщо образно з РЕМЕСЛА перетворити в ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК.
4. Розбивати на 2 предмети не варто. Потрібно просто врахувати п.2 -3.
5. Дозволити викладати інформатику в школх фахівцім з ІТ- освітою без педагогічного диплома. Це краще, ніж учитель фізичної культури з записом у дипломі " ….та інформатики"