Сьогодні, 23 грудня, згідно з електронною чергою, до адміністратора на прийом підійшла жінка-посередник, яка відповідно до довіреності подавала документи на державну реєстрацію права оренди земельних ділянок. Загалом представник подавав десять пакетів документів. Працівником Прозорого офісу відповідно процедури було перевірено наявність усіх необхідних документів та правильність їх оформлення. Враховуючи значний час вводу даних до бази та наявність черги на прийом інших відвідувачів, їй пояснили, що дані в електронну систему внесуть пізніше.
В подальшому, під час внесення інформації до бази даних заяв Державного реєстру речових прав та сканування документів працівником Центру адміністративних послуг серед паперів було виявлено невідомий конверт. Адміністратор одразу повідомила про це безпосереднього керівника. Даний факт було задокументовано у встановленому порядку, з приводу інциденту було викликано правоохоронців. В результаті у конверті було виявлено купюру номіналом 200 гривень.
Дії працівника Прозорого офісу відповідають чітким вимогам інструкції, розповідає перший заступник директора департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради Євген Іщук.
У нас діє чіткий алгоритм, за яким потрібно діяти працівникам у подібних ситуаціях. Нагадаю, що по кожній процедурі відпрацьовані алгоритми проходження документів. За ними їх підготовка відвідувачам відбувається у чітко визначені терміни, на які працівники виконавчих органів міської ради та «Прозорого офісу» вплинути не можуть жодним чином. Це сприяє мінімізації ризиків виникнення корупційних діянь та хабарництва, – каже Євген Іщук.
Працівники правоохоронних органів отримали всю необхідну інформацію про людину, яка намагалася дати хабар, адже в пакеті документів входила і копія паспорта посередника.
За інформацією: Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради