Днями на базі дошкільного навчального закладу «Казка» смт. Стрижавка відбулося заняття «Школи фахового зростання» для молодих практичних психологів, де вони вчилися використовувати арт-терапевтичні методики в роботі.
Участь в занятті взяли директор Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області Тетяна Каменщук та методист Центру Людмила Адамчук.
«Дошкільне дитинство – один з найважливіших етапів у житті дитини, саме в цей період дитина активно пізнає навколишній світ. В дитячому садочку дитина отримує перший досвід взаємодії з іншими людьми, намагається знайти своє місце серед них, вчиться жити у злагоді з самим собою та оточуючими і отримує перші елементарні знання. Дорослі дуже хочуть допомогти, але часто не знають як. У таких випадках може допомогти арт-терапія», – зазначила методист Комунальної установи «Вінницький районний методичний центр закладів освіти» Вінницької районної ради Тетяна Григораш.
«Арт-терапія являє собою методику лікування і розвитку за допомогою художньої творчості, – розповіла присутнім керівник «Школи фахового зростання», практичний психолог Агрономічненської СЗШ І-ІІІ ст. Лариса Бісікало. – Арт-терапія – прекрасний спосіб безболісно для інших виразити свої емоції і почуття, це простий і ефективний спосіб психологічної допомоги, що базується на творчості та грі».
Практичну частину семінару провела практичний психолог ДНЗ «Казка» смт. Стрижавка Ірина Савицька, яка зазначила, що арт-терапія заснована на спонтанному самовираженні і певною мірою ігнорує естетичні критерії в оцінці його результатів і професіоналізму автора. І для того і для іншого більш важливий сам процес творчості, а не результат. Також доповідач акцентувала на тому, що мета арт-терапії не навчити малювати чи ліпити, а допомогти засобами мистецтва впоратися з проблемами, що викликають негативні емоції, які часто не можна вербалізувати, через встановлення певних табу і правил поведінки.