У Вінниці презентували концепцію «Нової української школи»

Новини Вінниці

У четвер,18 серпня, в Будинку Уряду відбулась селекторна педагогічна онлайн – конференція «Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2015/2016 навчальному році та завдання на 2016/2017 навчальний рік». 

В обласній студії «Укртелекому» участь у педагогічній конференції взяли: голова облдержадміністрації Валерій Коровій, заступник голови-директор Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Ігор Івасюк, керівники та спеціалісти органів управління освітою області та міста, керівники вищих навчальних закладів і закладів профтехосвіти, представники освітянських профспілок та ЗМ1.

Конференція пройшла під головуванням Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра економічного розвитку і торгівлі України Степана Кубіва, за участі Віце-прем’єр-міністр України В’ячеслава Кириленка та Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич.

Серед найголовніших питань, які піднімались під час педагогічної конференції була презентація ідеології реформи середньої освіти, що почне діяти в 2018 році, Концепцію «Нової української школи» презентувала Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич: «Наше завдання – кожній дитині дати доступ до якісної освіти. Успіх України в тому, щоб побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина, не залежно від її здібностей, має право на успіх в житті, на максимальне розкриття власних здібностей, яке може запропонувати якісна освіта», – наголосила Лілія Гриневич.

Міністр зазначила, що реформа орієнтована на те, щоб зробити випускника конкурентоздатним у 21-му столітті – випустити зі школи всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість, патріота з активною позицією, інноватора, здатного змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя.

«Для нас важливо було створити опорні школи, як такі, що мають філії шкіл із нижчим ступенем, де навчаються діти початкової, молодшої, базової і середньої шкіл. Але діти старшої школи повинні мати доступ до якісної освіти в кабінетах із висококваліфікованими вчителями. В цілому створено 142 опорні школи по Україні. Найбільше шкіл створили в Кіровоградській та Київській областях»,

За інформацією міністра, Вінницька область посідає третє місце за кількістю створених опорних шкіл. Наразі на Вінниччині їх створено 13.

Тож наступним важливим завданням для керівників на місцях є забезпечення підвозу учнів до опорних шкіл, а значить – закупівля достатньої кількості шкільних автобусів та ремонт доріг з урахуванням маршрутів підвозу учнів.

За інформацією департаменту освіти і науки облдержадміністрації, станом на 18 серпня у Вінницькій області закуплено дев'ять шкільних автобусів: по три − у Липовецькому та Барському районах, два − у Тростянецькому та один − у Бершадському. Також проведено конкурсні торги у дев'яти відділах освіти райдержадміністрацій на закупівлю 20 шкільних автобусів на суму 24 млн 720,5 тис. грн. Подано оголошення на закупівлю ще 17 автобусів на суму 22 млн 700 тис. грн.

Загалом, як повідомила під час сьогоднішньої відео-конференції Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, цьогоріч Уряд виділив на закупівлю автобусів 600 млн. грн. «З місцевих бюджетів передбачено 347,8 млн грн. Тобто менше, ніж виділив Уряд. Хоча спочатку була умова 50 на 50, потім ми пішли на зустріч органам місцевої влади й зробили 70 на 30. Проте цей потенціал невикористаний до кінця. Закуплено 130 автобусів, але їх недостатньо, нам потрібно мінімум 150 автобусів», − зазначила міністр.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *