Школярі, які щодня грають в онлайн-ігри, отримують в середньому кращі оцінки, ніж ті, які грають мало або не грають зовсім. Такі результати дало дослідження більш ніж 12 тис. школярів з Австралії. Дані оприлюднило видання International Journal of Communication.
Альберто Поссо і його колеги з мельбурнського Королівського технологічного інституту використовували дані, зібрані в більш ніж 700 школах Австралії в 2012 р. в рамках програми PISA.
Тестування дозволяло оцінити успішність учнів з різних предметів, особисті інтереси та захоплення, звичайні види активності в Інтернеті. Результати показали, що школярі, які користуються онлайн-іграми щодня або майже щодня, демонструють в середньому на 17 балів більш високі результати з природничих наук, і на 15 балів – з математики.
Вчені припускають, що так може проявлятися безпосередній ефект від самих відеоігор, що зіштовхують користувачів з різними завданнями, які вимагають навичок швидкого читання, логічного та математичного мислення.
На думку дослідників, це сприяє розвитку аналітичних здібностей і навичок вирішення завдань, які є корисними й у школі.
Вчений каже, що у деяких випадках учням доводиться розумітися й на хімії.
Згідно отриманих результатів, не всі види онлайн-активності настільки ж корисні. Успішність школярів, які постійно знаходяться в соціальних, ризикує стрімко скотитися вниз. Наприклад, з математики ці учні отримували в середньому на 20 балів менше тих, хто соціальними мережами не користувався. Вчені вважають, що причина тут схожа – читання стрічки Facebook не вимагає ніяких особливих знань і не сприяє навчанню мозку.