Головне управління ДФС у Вінницькій області інформує про те, що ДФСУ у листі від 28.07.2016р. № 16291/6/99-99-14-03-03-15 надала роз’яснення з питань повідомлення контролюючих органів про вилучення правоохоронними органами документів і фінансової звітності, необхідності вжиття заходів з їх відновлення, а також порядку врахування копій таких документів при проведенні перевірки.
Відповідно до пункту 44.5 статті 44 Податкового кодексу у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення первинних документів, документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, фінансової звітності тощо, платник податків зобов'язаний у п'ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити податкову інспекцію за місцем обліку та митницю, яка проводила митне оформлення (якщо були втрачені митні декларації).Платник податків зобов'язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.
Вилучення документів, згідно з нормами Кримінального процесуального кодексу України, є процесуальною дією слідчого, прокурора або суду і не вважається втратою документів. Відповідно, законодавство не передбачає обов'язок платника податків повідомляти контролюючий орган у разі вилучення документів правоохоронними органами.
За інформацією: відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області