Ощадбанк починає видавати електронні пенсійні посвідчення

Новини України

"Ощадбанк" 1 серпня починає випуск електронних пенсійних посвідчень та обмін пенсійних карток на такі посвідчення.

Як повідомляє голова правління "Ощадбанку" Андрій Пишний у Facebook, видаються вони безкоштовно і виключно за зверненням клієнта.

Електронні пенсійні посвідчення являтимуть собою водночас і документ, що посвідчує особу, і платіжну картку.

Втім, неотримання такого посвідчення не призведе до неотримання пенсії.

Першими електронні пенсійні посвідчення (ЕПП) отримують пенсіонери –переміщені особи.

Як сказано на сайті "Ощадбанку", їм для цього потрібно:

– звернутись до Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання та написати заяву на виготовлення ЕПП – при цьому надати Пенсійному фонду паспорт, ідентифікаційний номер та інші документи, необхідні для формування пенсійної справи;

– через місяць після подання заяви до Пенсійного фонду звернутись до відділення "Ощадбанку", зазначеного в заяві. Надати туди паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера, довідку про взяття на облік переміщеної особи;

– укласти з "Ощадбанком" договір, отримати ЕПП та одразу активувати його в касі.

За 30 днів перші клієнти зможуть отримати ЕПП у визначених ними відділеннях "Ощадбанку".

"Протягом першого року строку дії ЕПП кожні 6 місяців пенсіонерам потрібно звертатись до відділення "Ощадбанку", в якому отримано ЕПП, для обов’язкової фізичної ідентифікації. Протягом  другого та третього року строку дії ЕПП потрібно звертатись до того ж відділення "Ощадбанку" раз на рік", – звертає увагу банк.

З 1 липня 2016 року пенсії, усі види соціальної допомоги та компенсації, довічні державні стипендії, що призначені державою внутрішньо переміщеним особам, виплачуються виключно через рахунки та мережу установ і пристроїв"Ощадбанку".

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *