Вінничанам варто знати: для реєстрації платників ПДВ потрібно менше документів

Новини Вінниці

Головне управління ДФС у Вінницькій області інформує про те, що з 1 липня 2016 року ( дня оприлюднення в «Офіційному віснику України») набрав чинності наказ Міністерства фінансів України  від 25.05.2016р. № 503, яким внесено зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, яке регулюється наказом Мінфіну від 14.11.2014р.  № 1130.

Нововведеннями встановлено, що Додаток до реєстраційної заяви платника ПДВ, в якому зазначаються причини реєстрації або критерії, за якими платник відповідає вимогам розділу V Податкового кодексу до контролюючого органу не подається. Також скасовано обов’язок платника щодо подання до заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ Додатку, в якому платник вказує причини анулювання реєстрації платника ПДВ.

Нагадуємо, що законодавчі підстави як для реєстрації платника ПДВ, так і для її анулювання, як і раніше, зазначаються безпосередньо у самих заявах у відповідних розділах.

За інформацією: Відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *