Головне управління ДФС у Вінницькій області інформує щодо питань, пов'язаних із зміною найменування юридичної особи, зокрема, порядку подання податкової звітності в електронній формі та складання податкових накладних.
Насамперед, згідно з нормами пункту 66.1 статті 66 Податкового кодексу, у разі зміни платником податку найменування та внесення відповідних змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, органи Державної фіскальної служби самостійно вносять відповідні зміни до облікових даних платника податків на підставі відомостей, отриманих з ЄДР. Тобто, платнику не потрібно подавати заяву за формою №1-ОПП з позначкою "Зміни" до податкової інспекції (як за основним місцем обліку, так і за неосновним).
У податковій звітності змінене (нове) найменування зазначається з дати державної реєстрації зміни до установчих документів юридичної особи. Для підготовки і подання податкової звітності в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, посадові особи підприємства, яке змінило назву, повинні отримати нові сертифікати відкритих ключів.
Якщо підприємство є платником ПДВ, то у разі зміни найменування такий платник подає до податкової інспекції, в якій перебуває на обліку, додаткову реєстраційну заяву за формою № 1-ПДВ з позначкою "Перереєстрація".
У разі перереєстрації дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, а датою перереєстрації є останній день строку у 3 робочих дні від дня отримання додаткової реєстраційної заяви. До дати перереєстрації платника ПДВ у зв'язку із зміною найменування такий платник при складанні податкових накладних може одночасно зазначати своє нове та попереднє найменування.
За інформацією: Відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області