У Мінагрополітики презентували державний логотип для органічної продукції. Про це повідомили в прес-службі міністерства.
Так, завдяки логотипу органічні продукти, виробництво яких повністю відповідає вимогам Закону “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини”, можна буде розпізнати за маркуванням на полицях магазинів як в Україні, так і за її межами.
Для розробки логотипу було проведено всеукраїнський конкурс.
“Участь у конкурсі взяли учасники із 11 областей України. Комітет з оцінювання, до складу якого ввійшли представники органів державної влади та експерти органічного ринку, визначив найкращим малюнок випускниці Харківської державної академії дизайну і мистецтв Поліни Макарової”, — повідомила заступник міністра аграрної політики та продовольства України — керівник апарату Інна Гребенюк.
Вона також зазначила, що кількість сертифікованих операторів органічного ринку нині наближається до 300, а в асортименті органічної продукції більше 100 товарів українського виробництва.
“Вітчизняна органічна продукція має великий експортний потенціал, оскільки попит від міжнародних покупців із країн ЄС, Швейцарії, США тощо є високим і постійно зростає. Мінагрополітики бачить перспективи аграрного розвитку України саме у сфері органічного та природнього виробництва. Впевнена, що подальша співпраця із вітчизняними партнерами та європейською спільнотою сприятиме розвитку українського органічного ринку та агросектору в цілому”, — зазначила І.Гребенюк.